SiS topp 20 bland Sveriges mest attraktiva arbetsgivare

SiS har kommit med på Ranstads lista över Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. I sommar och höst fortsätter vi att visa upp oss.

Rekryterings- och bemanningsföretaget Ranstad undersöker varje år vilka av Sveriges arbetsgivare som anses mest lockande att arbeta hos. I årets version av Ranstad employer brand research ingår de 150 största företag, myndigheter och andra arbetsgivare som minst tio procent av de tillfrågade i undersökningen kände till.

SiS är för första gången med på topp-listan, där vi i år tog plats nummer tjugo. En glädjande placering, med tanke på myndighetens stora behov av att rekrytera personal inom en mängd olika yrkesgrupper.

Under sommaren och hösten kommer SiS att fortsätta satsningen på ökad närvaro i sociala medier och andra kanaler. I juli möter vi till exempel sommarsverige i livsmedelskön. SiS budskap som arbetsgivare kommer att synas på en mängd digitala skärmar vid kassorna på stora matvarubutiker runt om i Sverige.

Randstad Employer Brand Research 2020

Jobba hos oss